Prisutdelning sker i anslutning till den After Work som Kävlinge kommuns näringslivsenhet anordnar den 1 september på Badhotellet på Barsebäckstrand.

Möt finalisterna till utmärkelsen Årets entreprenör i Kävlinge kommun

Vad har en LED-ljusexpert, en passionerad kock och två kreativa handlare i Dösjebro gemensamt? Jo, deras innovativa tänkande och entreprenörsanda har gjort att de alla nominerats till Årets entreprenör 2021.

Möt finalisterna i en film på enskönarevardag.nu

På Kävlinge kommuns webbplats enskönarevardag.nu kan du nu ta del av en cirka 10 minuter lång film som presenterar alla finalisterna. Följ med Janeth Anderssons då hon möter dem och hör deras egna, inspirerande ord kring entreprenörskap och affärsutveckling.

Finalisterna är:

• Fredrik Nilsson, Mammuth AB (Hög)
  • Sofia och Magnus Westin, Handlar'n (Dösjebro)
  • Roger Nilsson, Matmakarna (Kävlinge)

Prisutdelning ske i samband med en After Work den 1 september på Badhotellet på Barsebäckstrand. Under kvällen kommer även fler, fina pris att delas ut till det lokala näringslivet med stöd av Företagarna och Sparbanken Skåne som bjuder på busstransfer till och från evenemanget. Anmälan är öppen till och med 24 augusti.