Jemina Laitinen, vinnare av SUPERSTAR 2021

Jemina Laitinen - Vinnaren av Les Mills SUPERSTAR 2021

Över 430 ansökningar varav 10 utvalda finalister gjorde i helgen upp om titeln Les Mills SUPERSTAR 2021, på SATS Stureplan i Stockholm. Energin, glädjen och passionen för träning kunde ingen ta miste på och det var en final utöver det vanliga. Deltagarna och juryn bjöds på en förstklassig träningsupplevelse från start till slut och finalisterna levererade på en otroligt hög nivå. Juryn hade inte ett lätt jobb att utse en vinnare med denna hårda konkurrens, men tillslut stod det klart att vinnaren av Les Mills SUPERSTAR 2021 är Finska Jemina Laitinen från GoGo i BODYCOMBAT. Andra priset tog Daniel Dahlgren från Nordic Wellness i BODYPUMP hem och tredjepristagaren i årets upplaga är Mikaela Ahvenainen från SATS i GRIT.

För första gången någonsin i SUPERSTARS historia så är vinnaren inte från Sverige. Som årets vinnare får Jemina även ta del av fina priser som presentkort från Reebok/Stadium, Nocco-produkter, SMART TECH-presentkort och en klocka från Polar, samt möjligheten att presentera på ett kommande Les Mills event under 2022. Glädjen och euforin kommer deltagarna från eventet kunna leva på resten av året och vi är så glada att ännu en SUPERSTAR har korats.

Finalisterna:

Ida Rosengren, BODYATTACK, Sverige

Paula Alise, BODYCOMBAT, Danmark

Mikaela Ahvenainen, GRIT, Sverige

Daniel Dahlgren, BODYPUMP, Sverige

Konsta Kossi, GRIT, Finland

Jemina Laitinen, BODYCOMBAT, Finland

Niklas Areschoug, BODYJAM, Sverige

Martin Vodraska, BODYSTEP, Tjeckien

Robin Rasovic BODYJAM, Sverige

Louise Nilsson, LES MILLS BARRE, Sverige

Vill du intervju vinnaren eller någon av finalisterna?

Kontakta: Caroline Lidén, caroline.liden@lesmills.com