Vobbiz blir Lynes Technologies första wholesalepartner

Vobbiz blir Lynes Technologies första wholesalepartner

Lynes Technologies, bolaget bakom Easy Telefoni, presenterar idag sin första wholesalepartner som kommer att förmedla plattformen under egen flagg i Sverige.

Först ut är Vobbiz, ett bolag med Johan Köhnke i spetsen.

- Efter mer än 15 år i branschen var målbilden väldigt tydlig med vilket erbjudande vi ville skapa till våra slutkunder. För vår del fanns det egentligen bara ett logiskt alternativ på marknaden. Lynes Technologies plattform kunde leverera enligt vår kravspecifikation, säger Johan Köhnke CEO på Vobbiz AB.

Johan Köhnke, CEO Vobbiz AB

Som wholesalepartner ställer Vobbiz höga krav och det är något som uppskattas.

- Det är viktigt för branschen att bolag som Vobbiz förstår värdet i något som är "mer än bara en telefonväxel". Vi vill tillsammans med våra wholesalepartners strömlinjeforma kunders kommunikation och ge dem en samlad upplevelse utan att de ska behöva lämna appen, säger Alexander Westlund CEO på Lynes Technologies.

En modern plattform med full flexibilitet

Vobbiz ser fram emot att erbjuda sina kunder en modern plattform med full flexibilitet där de kan sköta all administration direkt i appen.

- Nu kan vi ge våra kunder möjligheten att själva hantera sina inställningar direkt i telefonen eller datorn. Med Lynes kan vi erbjuda självservice där kunder själva kan köpa till licenser och administrera befintliga, säger Johan.

Lynes ser ljust på framtiden med Vobbiz och andra partners.

- Vi är oerhört glada och stolta att få leverera vår lösning till ett bolag som Vobbiz. Johan och teamet blir med sin erfarenhet och expertis kombinerat med vår plattform en spelare att räkna med! Nu börjar vår resa att sprida plattformen i Sverige och framöver resten av världen, säger Alexander.

Alexander Westlund, CEO Lynes Technologies AB