Ad:tech Singapore direkt i din dator

Ad:tech Singapore direkt i din dator

Den 16-17 juni ägde mässan ad:tech rum i Singapore. Under två aktivitetsfyllda dagar samlades nära tvåtusen människor för att diskutera digital marknadsföring. Ad:tech är en av de största mässorna inom det området i den asiatiska regionen. Mynewsdesk hade förmånen att inte bara ha en monter på plats - Peter Ingman, CEO för Mynewsdesk, medverkade dessutom vid en paneldiskussion om hur läsplattor och appar förändrat vårt läsbeteende.

Även om mässan ägde rum på andra sidan världen kan du nu ta del av vad som diskuterades, eftersom ad:tech har publicerat i stort sett samtliga presentationer som gavs under mässans två dagar, både som ljudfiler och pdf. Ta chansen att ta del av vad som hände i Singapore.

Vill du prata om och inspireras av digital marknadsföring och PR på lite närmare håll? Då ska du boka in Mynewsday i kalendern. Den 12, 13 och 14 oktober i Stockholm, Malmö och Göteborg bjuder Mynewsdesk på en hel dag med inspirerande föreläsningar och superbt mingel på temat digitalt engagemang, sociala relationer. Helt kostnadsfritt!