Blique by Nobis välkomnar Stockholmsbor på brunch med barnpassning

Blique by Nobis välkomnar Stockholmsbor på brunch med barnpassning

Den 3 oktober öppnar Blique by Nobis Vasastadens första á la cartebrunch med barnpassning. I hotellets biovisningsrum kan hungriga storstadsföräldrar lämna barnen hos en professionell Nanny medan de njuter av smarriga rätter som Avocado Toast Sriracha, Korean Fried Chicken och Banana Waffle Sandwich. Brunchen serveras lördagar och söndagar i hotellets restaurang Boketto.

Nu slår Blique by Nobis upp dörrarna till gemytliga helgbruncher. Medan de vuxna njuter av ostörda samtal och en smarrig á la cartemeny inspirerad av väldoftande streetfood från världens alla hörn tillåts barnen att leka fritt. I hotellets biovisningsrum kan hungriga föräldrar nämligen lämna barnen i trygga händer hos en professionell Nanny från Nannynu!

Vi vill att alla, även stressade småbarnsföräldrar och barn med mycket spring i benen, ska ha möjlighet njuta av vår brunch. De flesta föräldrar kan nog känna igen sig i att det kan vara skönt att äta i lugn och ro medan barnen leker och har roligt på egen hand, säger Morsi Khaled, VD Blique by Nobis.

På den inbjudande á la cartemenyn samsas klassiska brunchrätter som Eggs Benedict och American Berry Pancakes tillsammans med mer unika rätter så som Falafel & Beetroot Hummus Buddha Bowl och Fluffernutter Banana Waffle Sandwich. Självklart finns här även härliga rätter för barn som tagit en paus i leken, så som milkshakes och våfflor.

Fakta
Brunchen är öppen lördagar och söndagar, klockan 12.00-16.00, med start 3 oktober
Barnpassning med Nannys från Nannynu! förbokas via Blique by Nobis, för mer information och meny besök bliquebynobis.se/brunch

Regioner

Nobis Hospitality Group är en av Nordens ledande koncerner inom hospitalitynäringen och innefattar kända varumärken som Operakällaren och Café Opera samt designhotellen Nobis Hotel Stockholm, Nobis Hotel Copenhagen, Hotel Skeppsholmen, Miss Clara, Hotel J, Stallmästaregården och nyöppnade Blique by Nobis.

Matilda Sjöberg

PR Konsult Nobis Hotel Palma