Fredrik Malmstedt gästar Stallmästaregården

Fredrik Malmstedt gästar Stallmästaregården

Den 23-27 april gästar Fredrik Malmstedt från Fabriken Furillen och Köttbutiken i Visby Stallmästaregårdens matsal. Det kommer att serveras en femrättersmeny baserad på de första primörerna från Gotland såsom sparris och ramslök.

Fredrik Malmstedt har mångårig erfarenhet från restaurangbranschen. Han har vunnit silver i World Cup Luxemburg samt varit med i svenska kocklandslaget under 4 år. År 2012 tilldelades Fredrik priset ”Årets fyrfota gastronomi” av White Guide. Fredrik arbetar idag som VD för Fabriken Furillen och     Köttbutiken i Visby. Precis som Stallmästaregården ingår både Fabriken Furillen och Köttbutiken i Visby i Nobisgruppen