Fyrkantspizza Chili Cheese är en saftig pizza med sting.

Otåliga och hungriga gäster? Servera dem nyheten Chili Cheese Pizza!

Har du ofta otåliga och kanske lite "hangry" kunder som är på språng? Servera dem en snabb och uppmuntrande lösning i form av saftig pizza med lite sting. Rikligt toppad med laktosfri ost, tomatsås och jalapenos på en fluffigt god botten.

Nu lanserar Orkla FoodSolutions en fjärde smak av Fyrkantspizzorna, nämligen Chili Cheese. Med Fyrkantspizza Chili Cheese kan du snabbt servera dina kunder en god, mättande och prisvärd pizzaslice. En pizza ger 4-6 slices och är perfekta för exempelvis arenor, convenience, kiosker och bensinstationer, där kunderna ofta har bråttom och vill äta något snabbt, gott och mättande i farten.

Samtliga Fyrkantspizzor tillagas enkelt och snabbt i ugn, något som många kök, kiosker och convenience-butiker redan har tillgång till. Men det finns även värmeskåpslösningar att tillgå för den som är intresserad av att ta konceptet med snabbserverad mat till nästa nivå. Pizzorna är nämligen anpassade för att klara varmhållning med bibehållen smak och kvalitet.

På vår hemsida finns mer information om både Fyrkantspizzorna och vårt koncept Hot To Go - mat anpassad att serveras snabbt och "on the go".