Burkarna från Gjordnära Tunnelväxthus är speciellt framtagna för konservering och lagring av skörd

Ta vara på skörden med hållbara burkar från Gjordnära Tunnelväxthus!

Tycker du om att plocka bär för att sedan koka din alldeles egna sylt? Eller har du äppelträd på tomten som bidrar med äpplen till mumsigt äppelmos? Oavsett om du har egen skörd att ta vara på eller om du handlar råvaror i butiken till inläggningar, syltkokning med mera så är det praktiskt att ha bra burkar som kan förvara slutprodukten.

Här syns burkar från Gjordnära Tunnelväxthus, speciellt framtagna för konservering och lagring av skörden. De tål både konservering genom kokning och tryckkokning. Burkarna kan även användas som lunchlåda, till förvaring av kryddor och mycket annat.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Gjordnära Tunnelväxthus samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder, klicka här för att komma till bildbanken!