Kassettak i en Helsingforsvåning som pryds med taklist GK30 från D-COR

Vackert utsmyckat tak från D-COR i Pretopias bildbank!

Att använda sig av taklister i ett hem med klassisk stil är något som kan komplettera inredningen och skapa en lyxig känsla. Det har även blivit populärt med kassettak i privata bostäder, något som tidigare mestadels varit förknippat med palats och offentliga byggnader. Har du tillräcklig takhöjd så tillför ett kassettak väldigt mycket stil. Pryder du dessutom kassettaket med taklister så får rummet verkligen det lilla extra som ger en unik känsla.

Här syns ett kassettak som pryds av taklist GK30 från D-COR i en äldre våning i Helsingfors, Finland. En kreativ renovering med ett färgstark resultat. I Pretopias bildbank hittar du fler bilder på detta härliga rum.

Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla högupplösta bilder från D-COR samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!