Lodge Cast Irons nya serie Blacklock har 25% lättare gjutjärn och patenterad finish

Produktnyhet från Lodge Cast Iron i Pretopias bildbank!

I början av månaden lanserade Lodge Cast Iron sin nya serie Blacklock, uppkallad efter Lodge ursprungliga gjutjärns fabrik. I denna serie har produkterna en lättare vikt och Lodge nya triple seasoned™ finish (en innovativ process som ger en naturlig nonstick-yta, exceptionell smak och förenklad rengöring). Blacklock är helt enkelt en serie för matälskaren som uppskattar kvalitet och funktionell design.

På bilden syns stekhäll, grillpanna, stekpanna och braiserpanna med lock från Lodge Cast Irons Blacklock-serie.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Lodge Cast Irons produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!