Köksrelingen Aveny från Beslag Design är både snygg och praktisk

Produktnyhet från Beslag Design i Pretopias bildbank!

Nu lanserar Beslag Design en stilren köksreling, tillverkad av massiv obehandlad mässing. Köksreling Aveny är mycket praktisk då den kan monteras på väggen eller köksön för att förvara köksredskap, grytlappar och kökshanddukar så att de alltid finns lättillgängliga. Aveny har en rak och enkel design som passar i allt från moderna till klassiska miljöer.

Köksreling Aveny kan även anpassas för att passa perfekt i köket tack vare att den kan kapas ner till önskad längd eller förlängas med hjälp av Beslag Designs förlängningskit. Det går också att köpa till extra krokar vid behov.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Aveny och många andra produkter från Beslag Design. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder, klicka här för att komma till bildbanken!