Riviera Plisségardiner och Duettegardiner kan anpassas med färg och mönster så att de skapar harmoni i rummet

Bättre sömn och behagligare inomhusmiljö med Plisségardiner och Duettegardiner från Riviera!

Det är väldigt härligt att ljuset äntligen kommit tillbaka och dagarna känns så mycket längre jämfört med vad de gjorde för bara några veckor sedan. Även om det är något som de allra flesta uppskattar så kan det ställa till problem för personer som har svårt att sova när natten blir för ljus. Det kan även finnas ett behov att stänga ute starkt solljus dagtid utan att mörklägga rummen.

Riviera Plisségardiner och Duettegardiner kan beställas med mjukt transparenta eller mörkläggande vävar. Den förstnämnda väven passar perfekt som insynsskydd och solskydd, medan de mörkläggande vävarna stänger ute ljuset. Du kan anpassa färg och mönster så att det skapar harmoni och stämmer överens med övrig inredning.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på olika produkter från Riviera markiser & persienner. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!