Underbart mjuka sängkläder i chambray från Noy Rd.

Produktnyhet från Noy Rd. i Pretopias bildbank!

God sömn handlar inte bara om att ha en skön säng och bra mörkläggningsgardiner, även sängkläderna kan spela en viktig roll för att du ska kunna uppnå riktigt bekväm och djup sömn. Nu har Noy Rd. lanserat underbart mjuka och tidlösa sängkläder i fantastisk chambray. Producerade enligt OEKO-Tex Class one certificate Standard 100.

Dessa sängkläder värmer när det är kallt och svalkar när det är varmt. Det gör att du inte behöver oroa dig för att de kommer sitta som klistrade på kroppen nu när nätterna blir allt varmare.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på denna produktnyhet samt andra vackra produkter från Noy Rd.. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder, klicka här för att komma till bildbanken!