Smalt skåp i svart metall från My Home My Way erbjuder snygg förvaring

Funktionella skåp i industriell stil från My Home My Way!

Det finns många användningsområden för ett snyggt skåp i hemmet eftersom det erbjuder förvaringsmöjligheter och avlastningsyta samtidigt som det kan användas i dekorativt syfte.

Här syns ett smalt skåp i svart metall från My Home My Way i industriell stil. Ett karaktärsfullt och mycket gediget skåp där varje plan öppnas som en lucka. Placera det i hallen och använd det som ett snyggt skåp till lågskor och accessoarer eller ha det till användbara prylar som du inte vill ha liggandes framme i vardagsrummet. Självklart passar det även i hemmets övriga rum samt till förvaring av många andra saker.

Förutom detta skåp så har My Home My Way även fler möbler i samma stil som du hittar på https://www.myhomemyway.se/search/?lang=sv&q=industri.

Hos Pretopia hittar du högupplösta bilder på industriella möbler från My Home My Way. Som frilansare eller redaktionsanställd kan du skapa ett kostnadsfritt konto för att få tillgång till alla bilder, klicka här för att komma till bildbanken!