Nu välkomnar vi Ifö till Pretopia!

Nu välkomnar vi Ifö till Pretopia!

Ifö är ett av de ledande och mest älskade varumärkena i svenska badrum. Hos Ifö hittar du ett brett sortiment av kvalitetsprodukter i nordisk design såsom toaletter, tvättställ, möbler, dusch och bad. Med traditionellt hantverkskunnande och miljö i fokus kombinerar Ifö estetik och funktionalitet, perfekt för dig som vill ha ett hem som utstrålar harmoni och kvalitet.

Här syns den nya möbelserien Sense Art, som inspirerats av naturen. Möblerna lanseras i fem färger och finns i flera variationer och storlekar för optimal planering och design av badrummet. Serien har det största sortimentet hittills från Ifö med moderna lösningar och smarta funktioner.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Ifö. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!