Nu välkomnar vi Refine Design Studio till Pretopia!

Nu välkomnar vi Refine Design Studio till Pretopia!

Refine Design Studio skapar inredningsmiljöer med unik identitet. Deras mål är att förverkliga och överträffa varje kunds vision samt skapa enhetliga och autentiska utrymmen. Refine Design Studio tar sig an både privata och kommersiella projekt med varierande omfattning och strävar alltid efter att skapa miljöer som passar kundens livsstil och krav.

Här syns en sovrumsmiljö inredd av Refine Design Studio. Sänggavel; design Refine Design Studio tillverkad av In Your Dreams, sängkläder och överkast; Mille Notti, matta; Dahl Agenturer, vägglampa; Laverick & Son Lighting, spegel och sängbord; vintage fynd.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Refine Design Studio. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!