Nu välkomnar vi Jessica Jämting Art till Pretopia!

Nu välkomnar vi Jessica Jämting Art till Pretopia!

Jessica Jämting är en svensk konstnär och designer med bas i Göteborg som sedan år 2020 driver det egna märket Jessica Jämting Art. Hon designar posters, konst samt inredning och hämtar ofta inspiration från naturen och klassisk konst. Jessica har stor förkärlek till färg och ett driv att ständigt utforska nya världar.

På bilden syns bordsduk i 140x200 cm i Jessica Jämtings älskade mönster Vildvuxen. Duken är producerat i ett stabilt och lyxigt tyg som med sina 308 gsm ekologisk bomull ger en varm och exklusiv känsla. Duka för middag, fest, bröllop och alla andra härliga stunder – Vildvuxen finns där för att förhöja dem med dig.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Jessica Jämting Art. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder inom kategorierna hem & trädgård, mat & dryck samt mode & skönhet. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!