Flexigardens Cortenkrukor har en mycket tålig yta som bara blir vackrare med tiden

Vackra och funktionella krukor i Corten från Flexigarden!

Det finns knep att ta till för att få en extra snygg och lättskött trädgård, bland annat kan du använda dig av krukor i Corten från Flexigarden. Dessa krukor har dräneringshål i botten som förhindrar växterna från att bli stående i vatten och Cortenet gör att krukan blir extra hållbar eftersom det med tiden skapas en skyddande rostyta som dessutom ser väldigt vacker ut.

Det går även att välja hjul som tillbehör, vilket underlättar förflyttning till exempel vid vinterförvaring. Flexigardens krukor i Corten kommer i flera storlekar och tillverkas i Småland av svenskt stål.

I Pretopias bildbank hittar du fler bilder på Flexigardens produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!