Influecersamarbete med @home2tiny

Inspireras av @hometiny

Under hösten av har vi samarbetat med Tina som är digital kreatör, fotograf och inredare. Hennes stil har med åren blivit mer och mer färgstark men har fortfarande en sval bas, se själv här på hennes konto @home2tiny. Så här beskriver Tina sig själv.

Jag har alltid andats inredning, design, färg och form. Även om resan dit inte var spikrak, så var det så självklart när jag väl tog steget att bli min egen som digital kreatör, fotograf och inredare.

Oavsett om det är privat eller på uppdrag jobbar jag alltid utifrån att hemmet ska vara den trygga basen i livet.

Så fort man öppnar ytterdörren ska man omfamnas av den känsla man utgått ifrån när man började att inreda sitt hem.
Det kan vara fridsam enkelhet, sober hotellkänsla, dämpad elegans eller kanske spirituell färgprakt.

Att hitta sin egna stil är viktigt för att man ska trivas, sen är det alltid kul att hålla dörren öppen för den lilla twisten och överraskningen i inredningen.

Min egna stil har med åren blivit mer och mer färgstark.

Jag har fortfarande en sval bas och öser sen på med färg i textilier och detaljer.

När vänner stiger över tröskeln till mitt hem vill jag att de ska mötas av bubblande energi och genuin värme. Miljö och hållbarhet är två centrala grundpelare i min inredning. Att tänka naturmaterial, återbruk och långsiktig inredning i stället för trender är otroligt viktigt för mig både i min personliga sfär och när jag utför ett arbete åt en klient.

Min livsstil är att inreda, skapa och vara kreativ och det går inte en dag utan att jag har någon idé som jag vill prova.
Det är en förmån att få jobba med det jag älskar mest och jag värdesätter varje minut som jag får ägna åt mitt skapande.

//Tina