Nyhet - gardiner i hållbart linne

Nyhet - gardiner i hållbart linne

Våren är här, släpp in ljuset.Textilier ger en varm och inbjudande känsla i rummet. De släpper igenom lagom med härligt solljus och ger en lyxig känsla.

Elegans och hållbarhet för ditt hem

I en tid där inredningens värld väver samman stil och hållbarhet presenterar vi stolt vår senaste innovation: linnegardiner i 100% linne. Inspirerade av den ökande populariteten av gardiner i heminredning, har vi skapat en produkt som inte bara tillför elegans till ditt hem utan också sätter hållbarhet i fokus.

Hållbarhet och stil i ett

Linnegardiner är tillverkade av högkvalitativt linne, ett material som inte bara är vackert utan också hållbart. Genom att välja linne för våra gardiner tar vi ett steg mot en mer miljövänlig inredning.

Linne är ett av de mer miljövänliga textalternativen då det inte kräver så mycket konstgödning eller konstbevattning. Detta eftersom lin odlas i regniga och svala klimat och då inte blir utsatt för skadedjur och därför klarar lin sig bra utan bekämpningsmedel. I tillverkningsprocessen förbrukar linne dessutom små mängder vatten. Tack vare linnens stora absorberande kapacitet behövs endast en liten mängd färgämne vid färgning av tyget.

Mångsidighet

Med fyra olika sätt att hänga upp dem på, erbjuder våra linnegardiner mångsidighet och flexibilitet för att passa din personliga stil och behov. För att göra installationen ännu enklare inkluderar vi alltid en uppläggningstejp så att du snabbt och smidigt kan få dem i rätt längd.

Våra storlekar

Våra linnegardiner finns i två olika längder: 150x250 cm och 150x350 cm, för att passa olika fönsterstorlekar och rumshöjder. Förpackade i en elegant linne-påse, kan den användas som en presentförpackning, resepåse eller till andra ändamål, vilket bidrar till att minska onödigt avfall. Den bifogade uppläggningstejpen hjälper dig att anpassa längden till ditt hem.

Ge ditt hem en touch av elegans och hållbarhet med våra linnegardiner. Utforska vårt sortiment idag och låt din inredning få en upplyftande och stilfull förnyelse.

Känn skönheten i hållbarhet med våra linnegardiner.