Coworking på Vår Gård

Vår Gård skapar ett öppet Community för cowork och nätverkande

Behöver du ett inspirerande miljöombyte till hemmakontoret eller en mer långsiktig lösning för arbete på distans? Gärna med gott kaffe, snabbt wifi och en kulinarisk restaurang för långa välsmakande luncher. Längst ut i Saltsjöbaden med havet inpå knuten ligger vackra Vår Gård med rymliga loungeytor för coworking och charmiga dagkontor som idag kan hyras per timme eller månadsvis.

Vår Gård är sedan länge känt som en historisk mötesplats för event och konferenser. Under året som gått har många omställningar gjorts och man har satsat mer på den privata marknaden och lyft det unika läget för hotell och restauranggäster. Nu välkomnas även egenföretagare, studenter och hemmajobbare som har behov av en inspirerande arbetsmiljö och kan se fram emot en unik hub för nätverkande och events.

Kadi Upmark, VD berättar om hur tankarna går kring att skapa ett Community på Vår Gård.

- Att ställa om under 2020 har varit nödvändigt för att överleva och verkligen utmanat oss i att hitta nya lösningar för hur vår verksamhet kan möta nya behov. Vi ser att många som jobbar eller studerar hemifrån behöver ett avkopplande miljöombyte ibland. En plats där man kan få arbetsro och även känna en gemenskap. Vi erbjuder både delat co-space och enskilda mötesrum och med en inomhusyta fördelat på 10 000 kvm så man behöver aldrig trängas eller känna sig otrygg.

På sikt kommer Vår Gård även kunna erbjuda spännande events och nätverksträffar för att skapa ett levande Community där nätverkande och upplevelser står i fokus.

- När samhället öppnar upp igen och vi äntligen kan umgås är vi redo för att skapa många härliga bekantskaper. Genom olika samarbeten med externa partners och egna initiativ kommer vi ses på workshops, aktiviteter och after work i våra unika miljöer. Både ute och inne. Vi längtar, säger Kadi.

Här finns allt du behöver under ett tak med restaurang, café och inbjudande lokaler i unik design för både avskildhet och socialt umgänge. Alltid med personlig service och modern teknik som gör din dag lite enklare och mer effektiv. Vår Gård blir en plats för dig att arbeta, samverka och inspireras på tillsammans med andra.