Gå med i Spring Boost och möt våren med ny energi! 8 veckor träning, kost och återhämtning med start 1 mars. Läs mer och se hur du anmäler dig här – ingår för alla Yogobe-prenumeranter!

Spring Boost – näring för hela dig!

Välkommen till en härlig utmaning i vår för att boosta dig själv med träning, yoga, rörlighet, vila och kost. Alla kan vara med och fylla på med energi, motivation och kunskap för en lite härligare vardag. Tillsammans möter vi våren med rörelseglädje och gemenskap – kom igång!

Låt oss på Yogobe och vårt grymt härliga team hjälpa till att blåsa liv i rörelseglädjen och matglädjen, skapa utrymme för återhämtning och bättre sömn, samt ge kroppen näring inifrån och ut.

Vi vill erbjuda hela er arbetsplats att ta del av Spring Boost och få Yogobes prenumerationstjänst utan kostnad i 30 dagar (värde 189 SEK)* Ingen behöver registrera kreditkort och provperioden övergår inte i en betalande prenumeration.

Vad innebär Spring Boost?

Deltagarna får en variation med en mix av träning, yoga och ökad rörlighet. Allt detta uppblandat med avslappnings- och andningsövningar samt återhämtning. Sedan toppar vi det hela med en rejäl dos kunskap och vägledning kring kost och ätande, helt utan pekpinnar, och med stöd för att njuta av maten och kunna äta både bra och billigt. Och dessutom kommer alla i Spring Boost att få nosa på nyfikenhet och motivation – viktiga komponenter i livet!

Anmäl dig på yogobe.com/springboost

Deltagare i Spring Boost är också välkomna att gå med i en exklusiv Facebook-grupp för gemenskap och pepp, samt kunna anmäla sig till LIVE-streamade klasser från Team Yogobe. Två accesskoder per person finns att hämta under ”LIVE-koder” under ”Mina Inställningar”.

Varför är Spring Boost bra?

• Inspirerar till träning och rörlighet
  • Stärker kroppen och ger återhämtning
  • Kan bidra till minskad stress och ömn
  • Ger kunskap om kost, helt utan pekpinnar
  • Främjar nyfikenhet och motivation

*Så här anmäler du dig till Spring boost med prova-på-erbjudande:

Registrera ett konto på yogobe.com under "Har du fått en kampanjkod eller ett presentkort?" och ange kampanjkod: springboost2023. Detta gäller för en provperiod på Yogobe i 30 dagar, för den som inte redan är registrerad som medlem.

Gå in på programmet yogobe.com/springboost och registrera dig. Du kan delta i klasserna den tid och dag som passar dig bäst.

Om Yogobe

Yogobe är Nordens ledande digitala tjänst inom onlineträning och hälsa med över 200 000 medlemmar. Tillsammans med 100 ledande experter, instruktörer och terapeuter erbjuder Yogobe stöd och vägledning inom yoga, träning, meditation, andning och personlig utveckling. Yogobe är godkänt för FaR (Fysisk aktivitet på Recept) och går att använda med sitt Friskvårdsbidrag.

Vill du fortsätta med Yogobe?

Använd ditt friskvårdsbidrag, skriv ut kvitto till din arbetsgivare eller gå via Benify, Wellnet eller ePassi, om ni har. Vill du som arbetsgivare köpa in Yogobe för en grupp eller hela företaget, mejla business@yogobe.com, så hjälper vi er!

Relaterat innehåll