Forever Aloe Vera Gel™ – nu i miniformat

Vores bedst sælgende kosttilskud Forever Aloe Vera Gel fås nu også i miniformat. I stedet for 4 kartoner à 1 liter kan man nu alternativt få 12 kartoner à 330 ml. En praktisk størrelse, der opfylder flere behov.

Indhold af højeste kvalitet

Denne naturlige Aloe vera-drik består af op til 99,7 % af den fineste indergelé fra håndhøstet Aloe vera af højeste kvalitet, høstet, når den er perfekt moden. Den indeholder C-vitamin, der bidrager til immunsystemets normale funktion og mindsker træthed og udmattelse. Samtidig er der hverken tilsat konserveringsmidler, sukker eller sødemidler.

• Sport

Forever er Skandinaviens største virksomhed med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter baseret på Aloe vera, er repræsenteret i næsten 160 lande i alle verdensdele og er dermed verdens største avler, producent og distributør af Aloe vera. Alle vores produkter bygger på stabiliseret Aloe vera og da vi omhyggeligt kontrollerer hele produktionsprocessen, fra plante tilfærdigt produkt, kan vi garantere den aller bedste kvalitet. Det ligger i tiden at tage ansvar for sin egen sundhed, og stadig flere mennesker interesserer sig for naturlige produkter.