Sommerens bedste kommunikationslæsning!

Blogindlæg   •   Jul 12, 2016 09:00 CEST

Var du med på Folkemødet? Ellers kan du læse om, hvorfor du bør tage med næste år!

Har du sat auto-reply på mailen, vinket farvel til kollegerne og skubbet kontorstolen på plads for sidste gang i flere uger? Ahh, sommer! Det føles godt, ikke? Men før du mentalt lukker ned, iler vi med årets mest populære tekster og blogindlæg. Måske fik du ikke læst alle, så nu har du chancen igen. For ferie er en oplagt tid for ny inspiration og opladning til H2. Og vi lover, at teksterne ikke bliver dårligere af at blive læst i en hængekøje.

Rækkevidde
Et af årets største buzzord er Reach eller Rækkevidde. Det har vi selvfølgelig også kigget nærmere på - faktisk udlovede vi tidligere på året en kampagne, som skulle forsøge at nå 100 millioner mennesker, til en heldig vinder. Vinderne blev den svenske virksomhed Høvding. Og målet? Det nåede vi i løbet af en uge.

Sådan fik Mynewsdesk sat Høvding på verdenskortet

Gæsteblogindlæg om at ramme netop din målgruppe præcist

Hvad er 100 Million Reach Challenge egentlig?

Nyt på Mynewsdesk
I løbet af foråret lancerede vi forandringer, forbedringer og opdateringer af vores platform. Det kan du læse om i nogle ret populære blogposts. Og lær så af de dygtigste newsroom-brugere i artiklen nederst:

Mynewsdesk præsenterer stolt: en ny billedbank!

Dine analyseværktøjer er nu endnu bedre

Telia: Det er nødvendigt at tænke udover salg salg salg

Folkemødet
Hvordan får kommunikatører mest muligt ud af Folkemødet? Det spurgte vi en erfaren folkemødedeltager om. Og så tog vi naturligvis selv afsted til Allinge for at opleve festen og give førstehåndsreportage fra årets bedste networking!

Interview med en erfaren Folkemøde-deltager: tips til succes!

Sådan markerer I jer på Folkemødet

De største øjeblikke fra Folkemødet

4, 5, 6 10 tips!
Det er populært at slynge om sig med tips, og det ser vi os heller ikke for gode til. Her er årets mest populære blogposts med kvantitative tips og tricks til bedre kommunikation.

Disse 3 marketing-tendenser boomer i 2016

7 gode råd der vil forbedre dit forhold til journalister

4 tips! Det har aldrig været lettere at lave film

Og til sidst et af årets mest populære blogindlæg og et helt nyt tiltag fra Mynewsdesk: “Webinar - sådan ser journalister på PR og kommunikatører”. Webinaret med Head of Communications hos Microsoft Sverige, Johanna Snickars, og freelancejournalist for New York Times, Christina Anderson, kan stadig ses.

Se webinaret her

Rigtig god sommer!

”Tilmeld

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.