Lakukakun koristelukisa 2018 - Finalistit

Nämä ovat Lakritsi- & Salmiakkifestivaalien Lakukakun koristelukisan finalistit.

Finalistit valittu! Onnea! Kiitos kaikille osallistuneille ja tykkääjille. Huimalla äänisaaliilla finaaliin pääsi @marikankakut .

Muut finalistit ovat
@sweetlover_by_parich
@annapbakes
@sbbakery_kotileipomo
@palalakkuu

Tervetuloa ihastelemaan kakkuja livenä Lakritsi- & Salmiakkifestivaaleille Wanhaan Satamaan 27.-28.10.2018!

Kakritsi- & Salmiakkifestivaalit
Tukholmassa ja Helsingissä vuosittain järjestettävien Lakritsi- & Salmiakkifestivaalien tavoitteena on levittää lakritsin ilosanomaa, luoda yhteisöllisyyttä ja jakaa tietoa. Tukholmassa tapahtuma on järjestetty vuodesta 2009 alkaen ja tänä vuonna se keräsi 11 000 kävijää Ericsson Globe Annexiin. Viime vuonna Helsingissä tapahtuma keräsi 9000 kävijää kahden päivän aikana. Tämä oli reilu lisäys edellisvuoden kävijämäärään, joka oli 6300.

27.–28. lokakuuta on Suomen viidensien Lakritsi- & Salmiakkifestivaalin vuoro Helsingin Wanhassa Satamassa. Festivaalin pääsponsorina toimii tänäkin vuonna Fazer.

Tapahtuman organisoi Tuija Räsänen, Oy Lakrits Finland Ab.