Purus Line Premium - Extra elegans i ditt badrum

Purus Line Premium - Extra elegans i ditt badrum

FLEXIBEL, INNOVATIV OCH NÄSTAN OSYNLIG
Nu har vi utökat våra designbrunnar med en ny familjemedlem, Purus Line Premium.
Premium är en elegant och flexibel golvbrunn med osynliga kanter som ger ett exklusivt helhetsintryck i ditt badrum. Premium installeras tätt intill väggen och plötsligt finns inte längre några begränsningar i ditt val av kakel- och klinkerplattor. Stort eller smått, avlångt eller kvadratiskt - välj det du gillar bäst.

FUNKTIONELLT, SÄKERT OCH SNYGGT
Purus Line Premium har samma säkra funktioner som våra övriga designbrunnar. Purus presenterade sin första designbrunn Line och Corner-brunn redan 2006 och har idag ett tiotal tätskikt som är godkända, både vätskebaserade och foliebaserade. Premium gör det möjligt att lägga fall åt ett håll, vilket ger en jämn och plan golvyta som gör att du slipper stå på brunnen när du duschar. Det blir både funktionellt och snyggt.

MER ÄN BARA EN BRUNN
Väljer du Purus designbrunnar så väljer du en stilren, snygg och säker golvbrunn. Men det är mer än bara en brunn. En praktisk hårsil, samt Purus patenterade vattenlås NOOD ingår i Purus Line Premium. Vattenlåset ger ett visst skydd mot bakvatten och fungerar även som luktspärr, perfekt om du lämnar hemmet en längre period.

Purus Line Premium visas i vår monter A06:17 på Nordbygg, med säljstart under 2016.