Purus finns på plats i monter AG:31 på mässan och inspirerar med design i både badrum och kök

Träffa oss på Stockholm Furniture & Light fair

STOCKHOLM FURNITURE & LIGHT FAIR 2017
Stockholm Furniture & Light fair är världens största mötesplats för skandinavisk design och de senaste innovationerna inom inredning och belysning för både hem- och offentlig miljö. Nya produkter, nya material, ny kunskap, nya trender, nya miljöer och nya tekniska lösningar kommer att visas upp i 2017 års montrar på ett inspirerande och informativt sätt.

För första gången kommer Purus finnas på plats i monter AG:31 på mässan och inspirerar med design i både badrum och kök. Vi kommer visa våra designbrunnar som du kan placera utifrån dina egna behov och våra rostfria diskbänkar som är snygga, funktionella och lättskötta.

ÖKA TRIVSELN I DITT BADRUM MED EN DESIGNBRUNN I HÖRN ELLER INTILL VÄGG
För att trivas i sitt badrum bör man göra smarta val med lång hållbarhet. Låt golvbrunnen bli ett av dina första val, den används ju trots allt varje dag och har oftast en central plats i våra badrum. Varför inte låta den bli en snygg detalj att titta på när du vistas i ditt badrum? Vi vill påstå att Purus designbrunnar ger unika möjligheter för ökad trivsel i ditt badrum. Gör det ännu mera personligt och placera golvbrunnen utifrån dina egna behov, i hörn, intill vägg eller traditionellt mitt i golvet.

SKAPA EN HÄRLIG OCH STILREN MILJÖ MED EN ROSTFRI DISKBÄNK
En rostfri diskbänk skapar en härlig och stilren miljö som är både funktionell, lättskött och hygienisk och ger dig extra glädje i köket. Purus diskbänkar är hantverksmässigt byggda efter dina önskemål så varje diskbänk är unik och bjuder på olika valmöjligheter, självklart håller alla diskbänkar samma höga kvalitet.

Vi ses på mässan den 7-11 februari!