Viking Line ger bäst service på Östersöjn

Pressmeddelande   •   Apr 25, 2018 19:05 CEST

När ServiceScore® för sjunde året i rad mäter hur svenska konsumenter upplever vilken service de får, är det Viking Line som får de högsta omdömena i klassen "Transporter till sjöss".

Tallink Silja har fått betydligt högre omdömen och klättrat till en andraplats.

De nominerade i kategorin Transporter till sjöss 2018 var;

Tallink Silja

Stena Line

Viking Line

Viking Line

Mätningen genomförs med hjälp av ett riksrepresentativt urval via Cint (webbpaneler med över 400 000 panelister). ServiceScore® utnämningarna bygger på över 3000 svenska konsumenters svar på hur olika företag ger dem service eller bemöter dem som kunder och vilka företag som de anser har gett dem service över eller klart över deras förväntningar!