Ny funktion i Unifaun Online, Anpassad föravisering!

Nyhet   •   Apr 13, 2016 09:33 CEST

Få saker stärker ditt varumärke som din egen logotyp, varför inte inkludera den och ett reklambudskap i alla dina föraviseringar?

Med funktionen Anpassad föravisering som är ett Unifaun Online Plus-tillval erbjuder vi nu dig att inkludera din logotyp i dina aviseringar. Utöver att kunna lägga till din egen logotyp kan du också välja att inkludera ett reklambudskap. I dag är köpupplevelsen av stor betydelse för kunderna och transportaviseringar är en viktig del i helhetsupplevelsen av din butik. Dessutom läses aviseringar i en hög grad vilket gör dem till ett optimalt verktyg för dig att använda i kommunikationen med dina kunder.

Genom att använda Anpassad föravisering kan du kommunicera med dina kunder och samtidigt ge dem en snygg profilerad och serviceinriktad logistikupplevelse när de handlar av dig.

Se ett exempel HÄR

Läs mer om Anpassad föravisering HÄR