EPSI RATING OG CBS BYDER VELKOMMEN TIL ET MORGENSEMINAR

EPSI RATING OG CBS BYDER VELKOMMEN TIL ET MORGENSEMINAR

MORGENSEMINAR. Vi præsenterer vores seneste forskning om kundetilfredshed både i et dansk og nordisk perspektiv. Registrering og mere information om programmet her : www.epsi-denmark.org/events

SU senest den 15/1. OBS antal pladser er begrænsede.

Emner

Vores hovedmænd er EPSI Rating Group og Institutet för Kvalitetsutveckling, SIQ. EPSI Rating Group udfører undersøgelser i flere lande, både i Norden og i Europa, og EPSI Rating er en del af det europæiske netværk. Institut for Kvalitetsudvikling er en nonprofit-stiftelse med den opgave at fremme kvalitetsudviklingen i Sverige ved at skabe, samle og sprede viden om kvalitetsudvikling. Hovedmændene i SIQ er den svenske stat, via Tillväxtverket, og medlemsorganisationerne i “Intressentforeningen Kvalitetsudvikling”.