DVI Energi kvalitetsvarmepumpe

Modstrøm og DVI Energi går sammen om den grønne omstilling

Nyt strategisk partnerskab mellem Modstrøm og DVI Energi igangsætter et nyt væsentligt bidrag til den grønne omstilling. DVI Energi leverer dansk producerede støjsvage varmepumper i verdensklasse. Modstrøm rådgiver, sælger og sørger for, at de gode bæredygtige løsninger når bredt ud til danske virksomheder og boligejere.

Overgangen fra gas- og oliefyr til varmepumper er et vigtigt skridt væk fra fossile brændstoffer mod bæredygtig energi fra eksempelvis solceller og vindmøller. Samarbejdet mellem Modstrøm og DVI Energi gør det mere attraktivt for virksomheder og private at komme i gang med den grønne omstilling. Med 40 års erfaring skaber DVI Energi unikke designervarmepumper, der både er støjsvage, lette at betjene, intelligente og ekstremt holdbare.

”Vi har ledt efter varmepumper, der har høj kvalitet, kan holde i mange år, kan bidrage med fleksibilitet til fremtidens grønt omstillede elnet og som skiller sig ud fra mængden. Med DVI's produkter har vi fundet netop det, og vi vil tilmed være i stand til at tilbyde dem til priser, der matcher de mest velkendte brands på markedet. ” fortæller Anders Millgaard, CEO ved Modstrøm.

”Modstrøm er valgt som vores strategiske partner, fordi de er førende på at hjælpe danske virksomheder og husstande med den grønne energiomstilling” siger Ken Thon, CEO ved DVI Energi.

Som Danmarks førende grønne energiselskab, kan Modstrøm for alvor få DVI Energis varmepumper ud over rampen. Modstrøm nøjes ikke med at tilbyde kunderne et unikt produkt indenfor varmepumper, men indfrier derimod alle kundens behov; rådgivning, salg, levering, montage og service. Modstrøm hjælper også med komplekse projekter til virksomheder og boligforeninger, hvor der anvendes hybridløsninger, der kombinerer eksisterende varmekilder med varmepumpe og eventuelt solceller. Derved opnås en økonomisk rentabel overgang til et grønt energisystem. Samtidig tilbyder Modstrøm at levere energien til varmepumpen, hvorved kunden kan nyde godt af alle Modstrøms finansieringstilbud. På den måde bliver det mere trygt for alle parter at sætte gang i den grønne omstilling.

Kategorier

Modstrøm er Danmarks førende grønne energiselskab. Vores mission er at drive danskernes grønne energiomstilling ved at gøre det nemt, økonomisk bæredygtigt og fordelagtigt at omstille sig til grøn energi med klimavenlige og innovative produkter og services.

Anders Millgaard

Pressekontakt CEO
Ken Thon

CEO DVI energi +45 4050 9530

Modstrøm er Danmarks førende grønne energiselskab.

Modstrøm hjælper boligejere og virksomheder med at bruge energien bedre. Vi gør det nemt og økonomisk bæredygtigt at handle på en grøn holdning. Og vi er med dig hele vejen gennem din personlige grønne omstilling.

Modstrøm
Islands Brygge 43