Ejendomshandel og ejendomsmægler

Pressemeddelelse -

Nyt samarbejde mellem Ejendomsmæglerne.dk og Modstrøm giver boligsælgere og -købere grønne og økonomiske fordele

En klima- og energioptimeret bolig sælges hurtigere og til en højere pris. Det er én af hjørnestenene i det nye koncept, der sikrer mæglerne, at sælger kan få gratis rådgivning om klima- og energioptimering af boligen forud for salget. Ønsker sælger ikke at udføre aktiviteterne, kan anbefalingerne overdrages til køber, der også kan få gavn af den gratis rådgivning fra Modstrøm.

Modstrøms innovative Partnerportal sørger for, at processer og administration er ens for alle mæglere og af høj kvalitet. Det giver tryghed i dagligdagen for både mægler, køber og sælger.

Energi og grøn omstilling gør boligsalget mere komplekst
”Vi er glade for, og stolte af, at vi nu kan tilbyde vores rådgivning og ydelser til alle Ejendomsmæglernes mere end 230 tilknyttede butikker samt deres sælgere og købere” siger Stine Petersen, der er partnerchef hos Modstrøm.
”Vi har stor erfaring med at støtte op omkring mæglerne i en tid, hvor energi og grøn omstilling bidrager til et langt mere komplekst boligsalg, og vi er altid kun et telefonopkald væk”.

Mæglere bliver bedre klædt på til klimaspørgsmål
”Vi har med aftalen med Modstrøm givet mæglerne endnu et værktøj til værktøjskassen” fortæller Brian Nordahl, administrerende direktør i Ejendomsmæglerne.dk ApS. ”I en hverdag der bliver mere og mere hektisk, og hvor mange nye spørgsmål om energi og klima trænger sig på, er vi glade for, at vores mæglere kan få en ny indtægtskilde og assistance i form af standardiserede arbejdsgange og højt kvalificeret rådgivning”.

Om Ejendomsmæglerne.dk ApS:
Ejendomsmæglerne organiserer frie og selvstændige ejendomsmæglere i et gratis og uforpligtende samarbejde. Samarbejdet er for den selvstændig ejendomsmægler, der ønsker at have fod under eget bord, og samtidig vil have adgang til en lang række fordele.

Om Modstrøm Danmark A/S:

Modstrøm er Danmarks førende grønne energiselskab. Vores mission er at drive danskernes grønne energiomstilling ved at gøre det nemt, økonomisk bæredygtigt og fordelagtigt at omstille sig til grøn energi med klimavenlige og innovative produkter og services.

Brian Nordahl

Partner +4529991799