Hvordan ser PR-branchens fremtid ud? Mød alle talerne på Mynewsday 2021

Hvordan ser PR-branchens fremtid ud? Mød alle talerne på Mynewsday 2021

Snart er det tid til Nordens største digitale arrangement inden for PR og kommunikation – Mynewsday 2021. Den 11. november taler flere brancheksperter inden for årets tema The future of PR & communications.

For 11. år i træk inviterer Mynewsdesk til Mynewsday, en event som samler kommunikatører og markedsføringsfolk fra hele Norden for at lytte til branchens mest inspirerende stemmer. Årets tema er The Future of PR & Communications. Indtil nu har mere end 1.000 registreret sig til arrangementet – sørg for at deltage i denne gratis event her.

Årets ordstyrer er Elin Ahldén, kommunikationsekspert og stifter af Lennox PR.

Her en præsentation af årets talere:

Brian L. Due
Brian L. Due er adjunkt på Københavns Universitet, hvor han forsker i kommunikationstendenser, innovation og kreative kommunikationsløsninger samt kommunikation og kultur i internationale virksomheder. Brian vil dykke ned i sin forskning om ny teknologi, og hvordan den påvirker dit sociale liv.

Christine Calvert
Christine Calvert kalder sig ”Norges eneste tekstdoktor”, og hun afholder regelmæssigt skrivekurser og uddannelser. Hun har udgivet flere bøger såsom ”Write for the Web - short and sweet”, ”Write to Sell” og ”Clear writing, clear thinking”. Hun vil tale om fremtidens skriftlige kommunikation og kommunikationens plads i en verden, der hele tiden forandres.

Pontus F. Christoffersen
Pontus F. Christoffersen har i mange år uddannet fremtrædende politikere og virksomhedsledere i kommunikation. Han vil dykke ned i, hvordan retoriske strategier kan se ud i en digitaliseret verden. Du vil lære, hvordan du udformer et tydeligt budskab og når de resultater, du ønsker.

John Mellkvist
John Mellkvist, seniorkonsulent hos Kreab og fremtidsforsker, deler sine bedste tips til at forebygge aldersdiskrimination på arbejdspladser og i samfundet. Du vil få nye perspektiver på aldring (og din egen alder!), og hvordan vi kan mindske aldersdiskrimination gennem kommunikation.

Tale Olivia Henningsen
Som kreativ leder af farvefirmaet Fargerike og redaktør for tidsskrifterne Farge og Impuls har Tale Olivia Henningsen altid et journalistisk blik på sit daglige arbejde. Hun vil fortælle om, hvordan Mynewsdesk gør det muligt at levere på ambitiøse mål.

Marthina Elmqvist
Marthina Elmqvist er i dag Head of Brand & Marketing Communications for telekom-platformen Televox, men har tidligere arbejdet i mange år som journalist – både med print og radio. På Mynewsday vil Marthina tale om, hvorfor lyd har fået en enorm strategisk betydning for Telavox‘ kommunikation, og hvorfor Mynewsdesk spiller en så vigtig rolle i deres arbejde.

Dato: 11. november 2021
Tid: kl. 9.00-12.00
Sted: Digital event, link sendes via e-mail, når du tilmelder dig
Eventen afholdes på engelsk og er helt gratis

Tilmeld dig her

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk