Endelig er Mynewsday her igen!

Endelig er Mynewsday her igen!

I november er det tid til Mynewsday igen - for 10. gang! Temaet er digitalisering, og i år kommer Mynewsday både til København og Aarhus.

Vi glæder os til endnu engang at samle kommunikationsbranchen til en formiddag med inspirerende foredragsholdere og konkrete takeaways til dit job. 10 gange har vi blæst de røde balloner op og budt velkommen til Mynewsday - måske har du været med flere gange før, og måske er det første gang. Uanset hvad er alle, der arbejder med kommunikation, velkommen på Mynewsday. I år slår vi også dørene op i Aarhus, og vi glæder os til at byde velkommen i smukke lokaler i det gamle Ceres Bryggeri.

I år sætter vi særligt fokus på digitalisering. Digitale landvindinger har forandret vores arbejdsliv - marketing automation, sociale medier og fake news giver helt nye muligheder, som kan være svære at navigere i.
På Mynewsday får du værktøjer til at få succes med digital strategi, følge med udviklingen og møde morgendagens udfordringer. Vi har samlet et stærkt hold af talere, som er valgt, fordi de er lykkedes med digitale strategier.

Vi annoncerer talerne en efter en i vores newsroom, så følg med for den nyeste information om Mynewsday.

Mynewsday løber i år af stablen den 7. nov. på Tivoli Hotel i København, og den 14. nov. i MALT i det gamle Ceres Bryggeri i Aarhus.

Køb din billet inden den 10. oktober og få 25% rabat. Du betaler 495,- (+moms) i stedet for 695,- (+ moms)

Klik her for at reservere din plads i enten KBH eller Aarhus

Jourhavende Pressekontakt