Hele programmet for Mynewsday

Hele programmet for Mynewsday

På mandag samler vi kommunikationsbranchen til Mynewsday: en formiddag med spændende foredragsholdere og inspiration. Årets talere forandrer den måde, vi tænker kommunikation og PR. Mynewsday er en dag med inspiration til at gøre dit arbejde nemmere, sjovere og mere kreativt. Her kan du se hele programmet.

8.30 Ankomst og registrering

9.00 Velkommen

9.15 Jacob Holst Mouritzen

Mindshare. Kreativitet og nytænkning på sociale medier

10.00 David Engstrøm og Camilla Wilfert

Telia. Social PR som successtrategi

10.30 Kaffepause

11.00 Silke Bock

Zetland. Journalistik på en helt ny måde

11.35 Selina Juul

Stop Spild Af Mad. Sådan lykkes du på et ikke-eksisterende budget

12.30 Afslutning. Frokost og netværk

Læs mere om de enkelte foredragsholdere, så du er helt forberedt til mandag. Hvis du ikke fik billet til Mynewsday, kan du følge os på Twitter under hashtagget #MNDay15

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk