Matkalla Lanzaroten triathlonille – projektin loppu lähestyy

Laukut ovat pakattuina Lanzarotelle ja viiden kuukauden Win4Youth-projektin loppusuora lähestyy. Monesti kuulee sanottavan, ettei ole kyse päämäärän tavoittamisesta vaan matkasta kohti päämäärää. Näin myös tässä projektissa.

Lähden Lanzarotelle triathlon-varusteiden lisäksi laukku täynnä mahtavia muistoja, hyviä treenejä, uusia kollegaystäviä, tiimihenkeä, hyvinvointia, päättäväisyyttä ja rautaista kuntoa. Matkaani voi seurata Adeccon Instassa @adeccofinland ja Adecco Groupin Win4Youth-kanavissa Facebookissa ja Twitterissä!

Liisa Laitinen
Kirjoittaja on Adecco Finlandin Win4Youth-lähettiläs, joka treenaa 16.10.16 Lanzarotella järjestettävään Ocean Lava Triathloniin.

Osana Adecco Groupin maailmanlaajuista yhteiskuntavastuuohjelmaa Adeccon kollegat keräävät globaalisti urheillen kilometrejä hyväntekeväisyyteen. Vuoden 2016 urheilulajina on triathlon, joten kilometrejä kertyy uinnista, juoksusta ja pyöräilystä. Projektin kummina toimii Ironman Fredrik Van Lierde. Tänä vuonna koko Adecco Groupin yhteinen tavoite on 3,5 miljoonaa urheiltua kilometriä. Kun tavoite saavutetaan, Adecco Group tekee lahjoituksen yhdeksälle lasten ja nuorten hyväntekeväisyysjärjestölle.