Aurora Estate sijaitsee Ylläsjärven rannalla, lähellä hiihtokeskusta.

Aurora Estate Top 10 listalla, Lapissa sijaitseva ravintola Suomen paras!

"Heinäkuussa matkustettiin jälleen kotimaassa uusia nähtävyyksiä ja makuelämyksiä etsien! Näitä molempia on tarjolla Ylläsjärven rannalla, jossa asiakkaita palvelee ihastuttava Aurora Estate. Ravintola arvosteltiin DinnerBookingin koko heinäkuun parhaaksi ravintolaksi.

Boutique hotellin ja ravintolan perustajat ja ystävykset Sirly ja Heidi, lupaavat hemmotella asiakkaansa pilalle! Sirly on tullut suomalaisille tutuksi muun muassa Master Chef -ohjelmasta ja hän on myös tuoreimman Kokkisota-kauden uusi kokkisoturi.

Pohjoisen herkut näyttäytyvät Aurora Estaten menussa modernilla tavalla: villiyrtteinä, riistalihana ja tuoreena kalana. Ruokalistan hauet on pääsääntöisesti itse kalastettu Ylläsjärvestä. Jos ruokaelämyksen haluaa viedä aivan uudelle tasolle, voi kokin varata kokonaan omaan käyttöön valmistamaan esimerkiksi koko mökkiporukalle herkullisen aamiaisen tai unohtumattoman illallisen.

Naiset ovat juuri perinteisellä perhokalastusreissulla Kengis Brukissa: “se on meidän tapa nollata kesäsesongin jälkeen”. Erityiskiitokset perustajat haluavat lähettää uusimmille osakkaille Saralle ja Nikelle, jotka ovat tehneet upeaa työtä Aurora Estaten eteen kuluvana vuotena. Nöyrä kiitos arvosteluista lähtee tietysti asiakkaille. Aurora Estate lupaa jatkaa samaan malliin! Dinnerbookingin parhaiten arvostellut ravintolat sija 1. on kuluneen kesän piste iin päälle: “olemme tästä uutisesta todella innoissamme ja otettuja”. - Dinner Booking-

Sirly ja Heidi, Kengis Bruk Ruotsi.

Heinäkuun TOP 10 -ravintolat

1. Aurora Estate, Ylläsjärvi