Ny salgssjef i ComAround

Fredrik Nicklasson har tiltrådt stillingen som salgssjef i ComAround. Han kommer rett fra stillingen som markeds- og salgssjef i Inrego. Fredrik har lang erfaring fra IT-bransjen med bakgrunn som salgs- og markedssjef i svenske vekstselskaper og globale selskaper i IT-bransjen.

ComAround er i dag markedsledende innen Zero Level-support og er etablert i Sverige, Norge og Danmark. Rekrutteringen av Fredrik betraktes som et viktig skritt for at ComAround skal fortsette å vokse internasjonalt. Som salgssjef i ComAround vil Fredrik ha ansvaret for salg internasjonalt, med fokus på Sverige og Norge.

-  Vi har vært på jakt etter en person som Fredrik, sier Peter Ståhl, adm. dir. i ComAround. Fredriks bakgrunn, erfaring og person passer perfekt inn i vårt team. Vi ser frem til en spennende høst med den videre utrullingen av ComAround Zero, som er vår nyeste versjon av nettbasert selvbetjening.

Fredrik Nicklasson har svært lang erfaring fra IT-bransjen der han har jobbet de siste 15 årene. Han kommer rett fra stillingen som salgs- og markedssjef i Inrego. Tidligere har Fredrik arbeidet som salgssjef i Dell og i det svenske IT-sikkerhetsselskapet Clavister, samt arbeidet som forretningsområdesjef hos distributøren Ingram Micro.

-  ComAround befinner seg i en perfekt posisjon med en nyutviklet og attraktiv SaaS-tjeneste som reduserer kostnadene og arbeidsbyrden for Helpdesk- og IT-avdelingene. Jeg ser et stort utviklingspotensial på dette området, der mange selskaper må utvikle sitt syn på supportspørsmålet og tenke mer selvstendig support. Her ser jeg at ComAround og vår nettbaserte selvbetjening har en viktig funksjon å fylle, sier Fredrik Nicklasson.

Om ComAround

• Data, telekom, IT

• våre medarbeidere

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.