Fabulous Living Shoppinggallerian online lanserar idag klädbutiken Girl Next Door i Falkenberg

Klädbutiken Girl Next Door i Falkenberg ansluter sig nu till shoppinggallerian online. Girl Next Door är en liten klädbutik på storgatan i centrala Falkenberg som ägs av Sara och Birgitta Arvidsson. Det är en multibrand butik som handplockar godbitar från utvalda varumärken. Girl Next Door slog upp portarna i maj 2004, men har funnits i Arvidssons regi sedan september 2008. Butiken erbjuder en härlig mix från såväl skandinaviska som internationella varumärken och en hög personlig service. Mor och dotter har förenat passion, vilja och glöd till en pärla på västkusten.

Kristi Malmberg, operativ chef för www.fabulousliving.se säger att Girl Next Door blir ett fantastiskt bra komplement till shoppinggallerian. Sara och Birgitta Arvidsson har en härlig passion som smittar av sig.

Girl Next Door har kläder från bl a Acne, Filippa K, Dyrberg Kern, Tiger of Sweden, Hilfiger Denim, ParaJumpers, Dee Day, Branting, Odd Molly, Valerie, Campomaggi, Replay, By Malene Birger, Calvin Klein, Hunter, Prime Boots, Humanity, Munderingskompaniet och Hunky Dory.

Kontaktinfo: VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg, mobil: 0708-939141,mail: patrik@fabulousliving.se Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg, mobil :0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se Ägare av Girl Next Door Sara & Brigitta Arvidsson, mobil: 070-2100820 (Butik:0346-59141), mail: sara@girlnextdoorfbg.se

• Mode

• falkenberg
  • sara arvidsson
  • birgitta arvidsson
  • klädbutik
  • girls next door
  • fabulous living
  • internetbutik
  • kläder

www.fabulousliving.se - Shoppinggallerian online med butiker inom mode, herr, dam, heminredning, barnkläder, delikatesser och livsstilsprodukter.