Träna tanken tillsammans med Fredrik Weibull

Fredrik Weibull som är idrottspsykologisk rådgivare, författare, doktorand och föreläsare är expert på mentala föreställningar (visualisering). Ta del av hans expertis och hyr in honom som föreläsare. Fredrik Weibull lär dig använda mentala föreställningar på ett bättre sätt för att utvecklas och prestera bättre i din vardag. Träna tanken

Fredrik Weibull driver bland annat företaget Imagine that tillsammans med Mikael Wallsbeck och är även författare till boken Träna tanken - en bok om mentala föreställningar i idrotten. Träna tanken handlar om hur du kan använda dig av mentala föreställningar för att utvecklas och prestera bättre.

Om du vill lära dig använda det kraftfulla mentala verktyget mentala föreställningar på ett ännu bättre sätt för att utvecklas och prestera bättre så är detta helt rätt för dig. Vare sig du är entreprenör, elitidrottare, VD, dansare eller säljare.

Kontakta Fredrik Weibull redan idag för mer info.

......................................................................................................................

Beställ vår bok Träna tanken - en bok om mentala föreställningar i idrotten

Prenumerera på Imagine thats nyhetsbrev.

Följ Imagine that på Facebook. På Facebook kan du ta del av våra senaste publikationer och nyheter. Gå in och titta och gilla oss gärna.

Lär dig skriva effektivare mentala föreställningsövningar inom idrotten.