De värderingsstyrda organisationerna sticker ut

Leventa och CommZone lanserar en gratis e-bok i  "Att arbeta värderingsstyrt". Ledningen och medarbetare får kännedom om hur man bygger en sund och lönsam företagskultur genom att arbeta värderingsstyrt. Organisationen kommer att kunna skörda frukterna genom att dra till sig rätt medarbetare och ledare samt leverera "top notch" resultat.

Värderingar och vision bör gå hand i hand. Boken beskriver en process hur organisationen kan dra nytta av det. Genom att fokusera på värdegrundens 4 grundlager som är individens, familjens, arbetsplatsens och omvärldens värderingar kommer man att kunna bygga en organisation i mästarklass. Salomos principer ger insikt i hur goda ledare jobbar och känns igen. En sund värderingsstyrd rekryteringsprocess lyfter in rätt medarbetare som matchar sina personliga värderingar med organisationens värderingar.

Genom e-boken får man även insikt i en process som Leventa och Commzone kallar - Corporate Culture Challenge Experience, CCCE. Den tränar medarbetaren och ledaren att arbeta värderingsstyrt och samtidigt skapar passion och förståelse för just sin roll i organisationen.

Slutligen presenteras 8 punkter på vad en organisation vinner på att arbeta värderingsstyrt.

Ladda ner din kopia av e-boken och skapa dig en bild av hur just din organisation kan dra nytta av kunskaperna från "Att arbeta värderingsstyrt". Effekten blir högre energi och större lönsamhet samtidigt som medarbetarna kommunicerar ut till omvärlden hur det kommer sig att de vill jobba i just din organisationen.