Först ut bland de svenska aktörerna med smart tillägg

Först ut bland de svenska aktörerna med smart tillägg

400 miljoner användare kan inte ha fel. Outlook är ett bra program. Troligtvis den bästa e-postklienten som finns. Men kan man göra den mer Easy? Självklart! Men vårt nya Outlook-tillägg skapar vi ytterligare ett sätt att boka en konferens på – direkt i Outlook.

Boka lika enkelt som via appen

Att boka en konferens med Easy Teams är enkelt. Du gör det med ett knapptryck oavsett om du är i Easy Teams eller Outlook. Konferensinformationen och anslutnings-länkarna följer som vanligt med. Även om vi redan har integrerat Office 365 i Easy Teams vill vi såklart förenkla vardagen för de många användarna som inte riktigt vill släppa taget om sin älskade e-postklient. För i slutändan vill vi inte förstöra fungerande arbetsflöden - bara göra de bättre!

Fortsätter utveckla smarta funktioner

Med det här blir vi den första svenska aktören som erbjuder den här typen av tillägg till våra kunder. Men det slutar såklart inte där, vi jobbar hela tiden med att hitta nya smarta sätt att förenkla våra kunders vardag.

Med Easy Teams Office 365-synk och Outlook-tillägg kan du:

• Boka en konferens i Outlook med ett knapptryck
  • Synkronisera din e-post
  • Dela e-post i chattar och kanaler

Easy Teams är inte bara en telefonväxel. Eller ett samarbetsverktyg. Det är både och.

Vill du veta mer om Easy Teams? Klicka här.