Ekuddens Camping i Mariestad erhåller 4 stjärnor på rekordtid

Nordic Camping & Resort tog enligt beslut från Mariestads kommun över driften av Ekuddens Camping i Mariestad från 1 januari 2012. Bolaget presenterade i samband med kommunens upphandling ett starkt koncept för att utveckla anläggningen till en premium-anläggning med klassificeringen 4 stjärnor senast år 2013.

Genom hårt arbete och engagemang kan vi redan inför årets säsong stolt presentera att Ekuddens Camping vid SCRs (Sveriges Camping- och Stugföretagares Riksorganisation) årliga klassificering under förra veckan erhållit hela 4 stjärnor.

-          Arbetet har löpt på över förväntan och vi är väldigt glada över att redan nu fått klassificeringen 4 stjärnor. Många av våra förbättringar av anläggningen är redan på plats men mer skall det bli. Det är svårt att hitta en anläggning i denna del av Sverige som uppvisar sådan utvecklingspotential och detta underbara läge. Invånarna i Mariestad kan vara stolta över denna camping.  Ekuddens Camping i Mariestad är för oss på Nordic Camping & Resort av stor strategisk vikt och klart ett av våra bästa lägen, säger Tom Sibirzeff, VD i Nordic Camping & Resort.

För ytterligare information kontakta:

Tom Sibirzeff, VD Nordic Camping & Resort

+46 70 899 03 03