I Hydropools Swimspa är det möjligt att både träna och koppla av

Nu välkomnar vi Hydropool till Pretopia!

Hydropool grundades i Toronto, Kanada 1970 och har nu funnits i Sverige i 25 år. De erbjuder spabad och swimspa skräddarsydda för det svenska klimatet. Idag är Hydropool en av de största aktörerna i Sverige inom segmentet premiumbad och det som utmärker dem är kombinationen av exklusiva materialval, tidlösa designs samt patenterad spabads teknik.

Här syns Hydropools Swimspa med pergola från Covana, som är den perfekta kombinationen av simträning och spabad. Swimspa är en unik pool med möjlighet att motionssimma året runt, tack vare en reglerbar jetström där vattnets kraft blir ditt motstånd. Hydropools Swimspa ger därmed utrymme för lek, bad och simning i tempererat vatten året om.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Hydropool samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!