Fönesjön är en klassisk och stilren spegel från Sesvan som passar i allt från hall och vardagsrum till badrummet!

Nu välkomnar vi Sesvan till Pretopia!

Sesvan grundades i Polen för 30 år sedan av en målmedveten kvinna och idag finns företaget över hela Norden. Hos Sesvan finner du högkvalitativa speglar med både unika och klassiska uttryck. Kvalitet och design är en viktig del i den skandinaviska livsstilen och så även för Sesvan som endast använder sig av miljövänliga material av högsta kvalitet.

Här syns Fönesjön från Sesvan, en spegel med mjuka former som lätt smälter in med resten av inredningsdetaljerna i hemmet. Spegeln är tillverkad i premiumkvalitet med en vit lackerad ram i MDF. Du kan välja om du vill hänga spegeln horisontellt eller vertikalt tack vare den inbyggda justerbara upphängningen.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Sesvan samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!