Sweden Hotels Gala 2015 - nomineringar Årets Gästklubbenhotell 2015

Stamgäster är det allra bästa som finns, tycker vi på Sweden Hotels. Därför delar vi varje år ut ett pris till det hotell i kedjan som bäst tagit hand om sina stammisar. De nominerade hotellen finns i år i Karlskrona, Hässleholm och Oskarshamn.

Genom Sweden Hotels lojalitetsprogram Gästklubben VVV belönas trogna gäster till våra hotell. Dels får gästerna poäng som de kan använda längre fram till frinätter och shopping, dels får de speciella förmåner på plats på hotellet. De hotell som varit allra aktivast i stamgästprogrammet och delat ut flest poäng sedan augusti 2014 är de nominerade hotellen:

- Hotell ett Sweden Hotels, Oskarshamn

- Hotell Aston Sweden Hotels, Karlskrona

- Hotell Statt Sweden Hotels, Hässleholm

- Hotell Conrad Sweden Hotels, Karlskrona

Vem som vinner Årets Gästklubbenhotell avslöjas under Sweden Hotels Gala 2015, som går av stapeln på Skara Stadshotell/Rosers Hotell & Event, söndag 6 september 2015. Pressrelease går ut så fort som möjligt därefter.