Sweden Hotels Gala 2015 - nomineringar Årets Sweden Hotels 2015

Det allra finaste priset som delas ut varje år är Årets Sweden Hotels. Detta pris går till ett unikt och personligt hotell som är en god representant för Sweden Hotels. Alla nominerade hotell prisas på recensionssajter och i enkäter som skickas till gäster och stammisar. Nominerade hotell finns i Stockholm, Halmstad, Helsingborg och Malmö.

För att utse vårt allra finaste pris - Årets Sweden Hotels 2015 - har vi lusläst recensionssajter och internetbokningskanaler som Trip Advisor, Expedia och booking.com. Information inhämtas från sociala medier som Facebook, Google+, Instagram och Twitter. Dessutom har stammisarna fått rösta via en oberoende tredje part: Quicksearch. Slutligen har vi gått igenom Sweden Hotels interna enkätsystem. Allt för att valet av Årets Sweden Hotels skall vara så objektivt som det bara går.

De fyra nominerade hotellen har alla fantastiskt bra betyg på alla dessa nivåer, och levererar en riktigt bra hotellprodukt med hög service och mycket god kundnöjdhet. Vi passar på och gratulerar alla fyra hotell till den fina nomineringen!

Nominerade hotell:

- Mayfair Hotel Tunneln Sweden Hotels, Malmö

- Hotel Continental Sweden Hotels, Halmstad

- Hotell Zinkensdamm Sweden Hotels, Stockholm

- Hotell Linnéa Sweden Hotels, Helsingborg

Vem som vinner vårt finaste pris Årets Sweden Hotels 2015 avslöjas under Sweden Hotels Gala 2015, som går av stapeln på Skara Stadshotell/Rosers Hotell & Event, söndag 6 september 2015. Pressrelease går ut så fort som möjligt därefter.