Teknikprodukters stafettlag, från vänster: Åsa Svensson, Filip Hellquist, Per Alfredsson, Erik Söderman och Eleanor Söderlind.

Teknikprodukter i skidspåren för framtids segrar!

På Teknikprodukter är motion och friskvård ett mycket viktigt och prioriterat område. Vi försöker ständigt uppmuntra till motion och rörelse med olika incitament för personalen. Därför var det extra roligt att vi i år för första gången ställde upp med ett eget lag i Stafettvasan. Det var ett taggat lag som spände på sig skidorna i fredags och sedan stod för en fantastisk laginsats i fäders spår.

Vädret var på vår sida och Vasaloppets fantastiska funktionärer hade lyckats få till jättefina spår trots årets snöbrist. Laget gick i mål på den mycket fina tiden 06:37:49 och placerade sig på plats 881 av ca 1900 startande lag.

Framförallt var det en härlig dag i skidspåren där Teknikprodukters personal ännu en gång visade prov på laganda, kämpaglöd och engagemang.

Vi vill också framföra att stort tack till arrangörerna för att de lyckades ordna så goda förutsättningar trots årets utmaningar.