Trotjänaren Rikard Lundberg är först ut i vår nya serie där man får lära känna våra medarbetare på djupet.

Lär känna teamet på Teknikprodukter

Först ut i vår nya videoserie där vi kommer presentera teamet bakom Teknikprodukter är trotjänaren Rikard Lundberg som varit med oss sedan 1 april 2000. Rikard har under sina år på Teknikprodukter haft flera olika arbetsuppgifter och arbetar just nu med teknisk support till våra utesäljare. Något han trivs väldigt bra med.

Rikard är i grunden verktygsmakare och har också arbetat som maskinbyggare. Han jobbar även med design  annat Smartcomp-lager och Tufcot-detaljer. Han är en glädjespridare som alltid är glad och positiv samt älskar sitt kaffe svart som natten. Det Rikard tycker är det allra bästa med Teknikprodukter är att vi har högt i tak och god gemenskap vilket också stämmer väldigt bra överens med företagets värdegrund – Glädje, Engagemang och Laganda.

Detta är den första delen av vår videoserie där ni kunder får chansen att lära känna våra medarbetare lite mer på djupet. Här kommer vi även att publicera korta filmer med produktutbildning, nyheter och annat matnyttigt.