"Tvåfaldig världsmästare, trefaldig Europamästare. 8 SM guld och en av världens bästa kvinnliga boxare genom tiderna". Det var exakt så Micke Leijnegard presenterade henne inför finalen i mästarnas mästare.

Nytt friskvårdsprojekt tillsammans med Beta Team Performance och Anna Laurell Nash

Friskvård och personalutveckling är sedan länge två viktiga komponenter i Teknikprodukters framtidsstrategi. Nu tar vi ett nytt steg och fördjupar vårt långvariga samarbete med Beta Team Performance. Syftet är att upprätthålla friskvård och personalvård även under den pågående pandemin. Vår nya coach Anna Laurell Nash kommer att bistå med träningstips och inspiration.

Projektet innehåller två olika delar:

1. Personalutveckling och personligt ledarskap i Betas nya digitala format Peptalk.

2. Träningstips och inspiration med Anna Laurell Nash för att hålla uppe motivationen till rörelse och motion under pandemin.

Betas grundare Peter Wallin, som många känner som före detta förbundskapten och elithockeyspelare, säger så här om bakgrunden till Peptalk:

- Hela mitt liv har handlat om vägen fram till bästa möjliga prestationer. Då både som lag och individ. Svaret blir tydligt, avsätt tid för att träna och utveckling. Det handlar om både mentalt och fysiskt.

Anna Laurell Nash, tvåfaldig Världsmästare och trefaldig Europamästare i boxning samt Doktor i Kemi säger så här om sitt bidrag i Teknikprodukters friskvårdssatsning:

- Jag tror att det är bra att unna sig fysisk aktivitet varje dag. Det kan röra sig om ett styrke- eller HIIT-pass, en långjogg (eller kortjogg), ett härligt mobility pass eller en nypa frisk luft på en promenad med en vän eller kollega. Lyssna på kroppen och ge den vad den behöver.